Ovaj Golf R nema mnogo toga zajedničkog sa serijskim modelom, pored vizuelnih novosti prave poslastice su sakrivene od pogleda. Tako su u Sport-Wheelsu prije svega u ovog R-a ugradili upravljačku elektroniku motora koja je posebno modifikovana i reprogramirana kako bi iz motora obezbijedila dodatnu snagu. Samo elektronika kod ovog tunera košta oko 800 eura, a za potpune rezultate u Sport-Wheelsu savjetuju i ugradnju protočnijeg izduvnog sistema prečnika 83 milimetra, a koji također košta pozamašnih 1.950 eura.
Ove izmjene omogućile su 2.0-litarskom TSI-motoru da proizvede moćnih 330 KS i 450 Nm okretnog momenta, što je itekako značajno povećanje snage u odnosu na serijskih 270 KS i 350 Nm sa kojima raspolaže Golf R.
Očekivano u Sport-Wheelsu nisu zanemarili i dinamičke osobine ovjesa, pa su za Volkswagenovog kompaktnog R-a obezbjedili vrhunski KW ovjes sa mogućnošću podešavanja i visine i tvrdoće. Jednako važan je bio i izbor točkova, pa je umjesto serijskih 19-inčnih ovaj Golf R dobio 20-inčne OZ Ultraleggera HT-naplatke, koji su i pored većih dimenzija lakši za ukupno 12 kilograma od naplataka koji dolaze iz tvornice.
Srećom, uz naplatke u upečatljivoj crvenoj boji u Sport-Wheelsu nisu htjeli mjenjati estetiku Golfa, pa su tek kao opciju ponudili komplet posebnih naljepnica koje koštaju oko 350 eura, a koje ciljano čine da Golf djelimično podsjeća i na vrhunske supersportiste kao što je Porscheov 911 GT3 RS.
No comments:
Post a Comment