Novi motocikl službeno se zove Erik Buell Racing 1190RS Carbon Edition, a samo ime govori od kakvih je materijala izrađen. Ovo će biti vrh ponude na tržištu motocikala i najvjerojatnije će se proizvoditi u limitiranom izdanju od oko 100 komada iz razloga što će se u budućnosti raditi na homologizaciji ovog modela za utrke.
Kao što je često slučaj s motorima koji nose Buellovo ime, V-Twin jedinica sa zapreminom od 1190cc zaslužna je za pogon. Ovaj pogonski sklop je prilično ublažena verzija jedinice iz starih 1125 modela.
Kod novog modela možemo očekivati Öhlins ovjes sprijeda i straga, Aim Sports digitalnu instrumentnu ploču, kotače od magnezija i oplate od karbonskih vlakana. Masa motocikla iznosi niskih 172 kg. Ovakve komponente na ručno izrađenom motociklu nisu jeftine, a iako Buell ne spominje kolika će biti cijena, ono što sigurno znamo jest da neće biti jeftin. U ponudi će biti i jeftinija varijanta s komponentama od fiberglasa i plastike umjesto karbonskih vlakana.
Što se tiče izgleda motocikla, očito je da će se nekima ludo sviđati dok se nekima neće uopće dopasti, što je stvar osobnog ukusa, međutim moramo priznati da dizajn prednjeg svjetla i prednjih disk kočnica izgleda stvarno dobro, što se ne bi moglo reći za retrovizore s ugrađenim pokazivačima smjera.
Za kraj, drago nam je da se Erik Buell vratio svom snu, izradi vrhunskih američkih sportskih motocikala. Ovo je definitivno odgovor na veliku konkurenciju koja dolazi iz Japana, Italije ali sada i iz Njemačke u obliku BMW-a S 1000 RR.
No comments:
Post a Comment