Gledajući s boka, novi coupe osvaja pažnju svojim kompaktnim proporcijama, niskom siluetom (coupe izvedenica je za gotovo četiri centimetara niža od sedana) i širokim ramenima.
Prednji dio novog Coupea C-klase dijeli izgled s redizajniranom modelskom linijom C-klase ali ipak ima vlastitu osobnost. Prednjim dijelom dominira istaknuta rešetka hladnjaka i prednji odbojnici. Središnji otvori za zrak otvaraju se prema gore i stvaraju vizualni okvir za rešetku hladnjaka koji ima tipičan coupeovski izgled. Bočni otvori za zrak na branicima u koje su ugrađena vodoravna dnevna svjetla pozicionirani su vrlo nisko čime coupe izgleda gotovo priljubljeno uz cestu, a uz rešetku hladnjaka i dodatno ojačane odbojnike cijeli prednji kraj izgleda vrlo izražajno.
Straga, novi Coupe C-klase pravi je kompaktni sportaš. Dužinu automobila vizualno smanjuje strmo padajuće krovište koje do izražaja dolazi na stražnjim bočnim prozorima i C stupovima.
Na komandnoj ploči nalaze se tri cjevkasta otvora za mjerače obrubljena metalnim rubom, tu je i novi volan s ravnim dnom koji u standardnom paketu dolazi s polugicama za mijenjanje brzina. Vrlo okomito postavljen gornji dio komandne ploče udomljuje standardni 5.8-inčni središnji ekran. Kontrolni panel na novo dizajniranom središnjem grebenu kombinira metalne površine, sjajne i mat crne površine i izgleda vrlo kvalitetno.
Novi Coupe C-klase punokrvni je četverosjed jer u unutrašnjosti nalazimo četiri sportska ali udobna sjedala s ugrađenim naslonima za glavu. Po želji, naslonjači stražnjih sjedala mogu se preklopiti za povećani kapacitet prtljažnog prostora koji u standardnom obliku ima obujam od 450 litara.
Za početak Mercedes-Benz s novim Coupeom C-klase na izbor nudi dva nova benzinca s direktnim ubrizgavanjem, a oba dolaze u kombinaciji s 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Benzinski V6 agregat u C350 modelu ima vrlo učinkoviti BlueDIRECT sustav ubrizgavanja i sveukupno donosi 302 KS i 370 Nm okretnog momenta. Prosječna potrošnja goriva iznosi oko 11 l/100km. Četverocilindrični motor u C250 modelu sa 201 KS također ima direktno ubrizgavanje ali i turbo punjač te istovremeno nudi visoke performanse i zavidno nisku potrošnju goriva.
4Matic pogon na sva četiri kotača neće biti u ponudi za novi Coupe C-klase. U pripremi je i AMG inačica coupea koji je najavljen za auto salon u New Yorku.
Standardni AGILITY CONTROL ovjes savršeno nadopunjava rad ovih dinamičnih pogonskih jedinica. Spomenuti ovjes temelji se na prilagodljivim amortizerima koji se automatski prilagođavaju uvjetima na cesti i smanjuju buku i vibraciju guma, bez ustupaka u upravljivosti.
U standardnu opremu ulazi devet zračnih jastuka kao i zatezači pojasa. Zračnim jastucima potrebno je nekoliko milisekundi da se aktiviraju, a koliko ozbiljno Mercedes-Benz shvaća sigurnost svojih putnika govori broj ali i njihov položaj. Tako imamo prednje zračne jastuke, bočne zračne jastuke u visini glave i trupa, zatim jastuke za zaštitu zdjeličnog područja za vozača i suvozača, zračni jastuk za koljena na vozačevoj strani a oni svi skupa osiguravaju da je svaki dio tijela maksimalno zaštićen u slučaju sudara.
Tu je i mnoštvo pomoćnih sustava poput standardnog Attention Assist sustava da ne bi zadrijemali za volanom i opcionalnog Lane Keeping Assist sustava. Cijeli popis je dug a dovoljno je reći da se svi pomoćni sustavi u novom Coupeu temelje na najnovijoj tehnologiji koja koristi radare, kamere i razne senzore za prikupljanje podataka čime se uspješno uklanjaju najučestaliji uzroci nesreća poput manjka pažnje, pospanosti i lošeg osvjetljenja na cesti.
Kako će se novi coupe C-klase snaći sa konkurencijom u obliku Audi A5 coupea, BMW serije 3 coupe ili možda Volvom C70, to cemo jos malo da sacekamo.
No comments:
Post a Comment