Za potrebe privatnih ekipa i vozača Renault je u zadnjih nekoliko mjeseci vrijedno radio na razvoju svog modela Megane renault Sport koji je pripremljen za rally takmičenja po specifikacijama grupe N i klase 4.
Za razliku od serijskog Meganea R.S. takmičarska N4 verzija dobila je nešto jači motor, pa tako dvolitarski benzinac sa turbo prednabijanjem zraka umjesto 250 KS ovdje proizvodi 270 KS i znatno važnijih 470 Nm okretnog momenta.
Kao i kod većine automobila u grupi N, tako je i kod Meganea najviše pažnje posvećeno ovjesu. Renault Sport Technologies je u saradnji sa Švedskom kompanijom Ohlins razvio komplet amortizera i opruga koji su posebno prilagođeni asfaltnim relijima, gdje će Megane prvenstveno i tražiti svoje mjesto.
Kao i kod ostalih takmičarskih automobila, i kod Meganea N4 podrazumjeva se potpuna sigurnosna oprema koja se sastoji od zaštitnog kaveza, Sabelt školjkastih sjedišta, sigurnosnih pojaseva sa vezanjem u šest tačaka i sličnog.
U ekskluzivnom razgovoru sa Jean Paul Dauceom, sportskim direktorom Renault Sport Technologiesa, prilikom prezentacije takmičarske Dacije Duster, saznali smo da su on i njegov odjel izuzetno zadovoljni dosadašnjim razvojem Meganea N4. Također, Dauce je na naš upit o konkurentnosti prednjepogonskog Meganea N4 sa Mitsubishijima i Subaruima koji imaju pogon na sve točkove, spremno odgovorio kako Renault i nema namjeru sa ovim automobilom nastupati na zamljanim i makadamskim relijima, gdje automobili sa pogonom na sve točkove dominiraju. Tačnije, Megane će biti isključivo gost asfaltnih relija, gdje će ovaj automobil, kako tvrde u Renaultu, biti čak i znatno brži od spomenutih konkurenata.
No comments:
Post a Comment