Ova zvijer na šest kotača i stražnjim pogonom snagu crpi iz 4.2-litrenog Audijevog agregata. Krajnji rezultat je 440 KS i 470 Nm okrentog momenta koji se na kotače prenose preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Maksimalna brzina C6W-a trebala bi se kretati oko 300 km/h.
Iako se C6W nije u potpunosti okoristio specifičnim inženjerskim karakteristikama Tyrell P34 modela, osnivač tvrtke Ferruccio Coviniprije dvije godine naveo je svoje razloge za proizvodnju modernog automobila na šest kotača. Oni su bili sljedeći: smanjen rizik bušenja prednjih guma, smanjen rizik od tzv. aquaplanninga, bolje kočenje, bolji grip, veća udobnost, bolja apsorpcija udarca kod frontalnog sudara.
Prema riječima ekipe iz Covini Engineeringa, C6W model sa stražnjim pogonom je finalna proizvodna verzija automobila. Za sada nema nikakvih informacija o cijeni ili veličini serije tj. koliko primjeraka namjeravaju izraditi, ali potpuno je izgledno da će ova ludost zaista krenuti u proizvodnju.
No comments:
Post a Comment