U projektu u kome je učestvovalo 12 pripravnika u Mercedesovoj Rastatt fabrici u Njemačkoj napravljen je jedinstveni primjerak Mercedesa B klase, u koji je ugrađen 5,5 litarski V8 motor.
Kao baza za Mercedes B55 je poslužio standardni Mercedes B200 CDI sa 2.0L dizel motorom od 103kW/140KS i 300 Nm koji je zamjenjen V8 agregatom od 285kW/388KS i 530 Nm obrtnog momenta.
Kao baza za Mercedes B55 je poslužio standardni Mercedes B200 CDI sa 2.0L dizel motorom od 103kW/140KS i 300 Nm koji je zamjenjen V8 agregatom od 285kW/388KS i 530 Nm obrtnog momenta.
To je međutim samo početak izmjena, budući da Mercedes B55 sada ima pogon na zadnje točkove, sedmostepeni 7G-Tronic menjač, modifikovano i niže ogibljenje, jači kočioni sistem (sa Mercedesa C32 AMG), poboljšano upravljanje, petokrake aluminijumske točkove od 18 inča (gume Dunlop SP Sport Maxx 235/40 napred i 255/35 pozadi), novi sportski izduvni sistem sa dvije centralno smeštene izduvne cevi, crnu prednju masku, crna kućišta prednjih svetala i doterani enterijer (trokraki AMG sportski volan sa alkantarom, novi brzinomer koji pokazuje do 300 km/h...).
B55 je od B200 CDI teži za 180 kg, a što se tiče performansi, 1620 kg težak B55 može do maksimalnih 250 km/h (elektronski ograničeno), dok se za ubrzanje od 0 do 100 km/h procenuje da iznosi "oko 5 sekundi."
Mercedes nema nikavu namjeru da počne da proizvodi B55. To je unikat i to će i ostati.
No comments:
Post a Comment